czwartek, 3 listopada 2011

Urodzinki!!!

Zupełnie zapomniałam wam powiedzieć że lea miała 10 czerwca urodziny!!! Wiem że późno się zorientowałam ze tego nie napisałam :( Ale na jej 2 urodziny zmienię wystrój strony :) będzie urodzinowy... ale cóż jak zapomniałam napisać to zapomniałam i nie można juz wrócić do czerwca... ale każdy by chciał i o tym dobrze wiem... jak byłby czerwiec to zaczelabym krzyzaków czytać a tak to nie dokonczylam, albo bym się bardziej z polaka starala :) Mogę się założyć że jeli tak jak ja poszliście do gimnazjum nie macie najlepszych ocen :P przynajmniej większość z was :(

3 komentarze:

  1. Masz rację, moje oceny są gorsze od tych z podstawówki, pisz częściej posty ;p
    +wpadnij do mnie: leviosas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No, niestety tak juz bywa :D Ja rowniez mialam slabe oceny w gimnazjum :P Co do urodzin Lei, to nic sie nie stalo...kazdemu zdarza sie o czyms zapomniec, jak sie ma tyle na glowie . xD Mam nadzieje, ze w przyszlym roku bedziesz miala czas, aby doad urodzinowego newsa :)

    OdpowiedzUsuń